מחפשים מיטת קומותיים לילדים? הגעתם למקום הנכון!

מיטות קומותיים הן הפתרון המושלם עבור חדר ילדים ל-2 ילדים או יותר והיום אפשר למצוא גם מיטות קומותיים עם מיטות נפתחות ל-4 ילדים. מלבד העניין הפונקציונלי, מיטת הקומותיים יכולה להיות גם רהיט עיצובי מיוחד ולהוות חלק מרכזי מהעיצוב של חדר השינה של הילדים שלכם. בחירה של מיטת קומותיים מעוצבות יכולה לעשות את השינוי הנדרש לשדרוג חדר הילדים בצבעים המתאימים ביותר לסגנון העיצובי האהוב עליכם ועל הילדים שלכם. מבנה מיטת הקומותיים מאפשר בטיחות מקסימלית עבור כל ילד הישן במיטה באמצעות מעקות גבוהים לכל צד במיטה.

מיטות עם שולחן לימוד לילדים

שיטות הנגרות הקיימות היום מאפשרות לייצר מוצרים חדשים המספקים מענה לצרכים שונים מלבד צרכים בסיסיים כמו שינה. מיטות קומותיים המשולבות עם שולחן לימוד הן פתרון מצוין עבור חדרי ילדים קטנים או חדרים בהם ישנים יותר מילד אחד בחדר. היתרון של מיטות קומותיים משולבות בא לידי ביטוי בניצול נכון של שטח החדר ופתיחה או סגירה של שולחן הלימוד רק על פי צורך. באתר תוכלו למצוא דגמים מהממים של מיטות קומותיים המשלבות גם שולחנות כתיבה לילדים לצורכי לימוד ציור או כל עבודת יצירה שהילד ירצה לעשות בחדר הפרטי שלו.

ארונות ומגירות בשילוב מיטת קומותיים

מלבד שילוב של שולחן כתיבה ולימוד במיטות קומותיים, אפשר למצוא גם מיטת קומותיים מעוצבות בשילוב של ארונות ומגירות. הארונות והמגירות יכולים לאפשר אחסון של כלי כתיבה, חומר לימוד, מצעים ובגדים ולמעשה כל דבר שהילד שלכם צריך להחזיק בחדר שלו באופן קבוע. אתם חוסכים את הצורך בלקנות ארונות גדולים ויכולים לשמור על חדר הילדים מסודר עם מגירות אחסון לכל צעצוע, משחק או ספר לימוד. את צבע המיטה והארונות אפשר לבחור על פי הטעם שלכם וליצור את העיצוב המושלם לחדר השינה.

הזמנה של מיטת קומותיים מעוצבות

רוצים לדעת עוד על מיטת קומותיים מעוצבות? מחפשים עיצובים מיוחדים וחדשניים? זה הזמן להיכנס לקטלוג המוצרים כאן באתר של חברת FE Design ולהכיר את מיטב העיצובים היפים והמיוחדים של מיטות קומותיים. ההזמנה יכולה להתבצע טלפונית דרך מספר הטלפון המופיע באתר עם שירות הובלה והתקנה עד הבית שלכם במחיר נוח והוגן במיוחד.

כתיבת תגובה

חנות רהיטים
חנות רהיטים

הירשם לניוזלטר שלנו

וקבל עד 5% הנחה על כל האתר!

מבטיחים לא לשלוח מלא הודעות :) נשלח לכם רק עדכונים חמים, מבצעים שלא כדי לפספס והצעות שאי אפשר לעמוד בהם.