ספות נוער מעוצבות מבית F.E-Design

בבואנו לעצב חדר נוער, יש להתחשב בצרכיו ולהתפתחות מבנה גופו באופן מהיר בגילאים אלה .צרכיו של הנוער משתנים מדור לדור מה שהיה נכון בעבר אינו מתאים לדור החדש .דור החדש הוא דינאמי מאוד והעדפות משתנות לעיתים תכופות מה שהופך את   התהליך של עיצוב חדרי נוער למאתגר במיוחד.

אחד האלמנטים החשובים שיש לתת תשומת לב הנו הוא מיטת נוער / ספות נוער- באמצעות ספות נוער אנחנו יכולים להנות מכמה העולמות.

נוחות ספת נוער 
ראשית יש התחשב בבריאות גופו של הנער/ ילד על כן יש צורך במיטה / ספה עם מזרן נוח השומר על גב המתבגר .

מידות ספת נוער 
יש להתחשב במימדי החדר- במיוחד אם מדובר על חדר יחסית קטן  ,ספות נוער נותנת את האפשרות  של שילוב מיטה נוחה בעלת אחסון ,פרקטית למימדי החדר .

פרקטיות ספת נוער 
שלישית פיתרון אירוח , לספות נוער בדרך כלל יש מיטת חבר או מנגנון על קל המאפשרות פתיחה של המיטה למיטה זוגית, אידיאלי לאירוח חברים משפחה או בת/בן זוג.

עיצוב ספת נוער 
עיצוב, ספות נוער באות במגוון וריאציות גדלים, חומרים ועיצובים . ההבדלים באים לביטוי  בסוג הבד, מזרן, חומר גלם מילוי ושאר פרמטרים. בעת רכישה של ספות נוער, רצוי שנתייעץ עם ילדנו לגבי העדפותיו ,הדבר אולי יתגלה לנו שהוא רוצה משהו שונה לחלוטין ממה שאנחנו היינו בוחרים בו.

תקציב 
תקציב ,ראינו כי ישנם ספות נוער רבות ועל כן יש טווח מחירים רחב בעקבות כך לכן יש להגדיר תקציב בקניית בספה  והתמורה שהתקבלה אכן תואמת את מחירה .

כהורים כל העת אנחנו צריכים לזכור כי רכישת הספה עבור ילדנו, לכן רצוי שנקנה משהו בהתאם לצרכיו.

בבואכם לקנות ספות נוער, צריכה להתקבל ההחלטה- מה בדיוק אתם רוצים, מה התקציב שאתם מוכנים להשקיע עבור הספה ומפה השאלה היא רק איזה דגם לבחור.

רצוי שאת הבחירה של ספות נוער נבצע עם הילד שלנו, על מנת לתת לו חלק מהחוויה והעצמאות  עבור חלל המגורים שלו ,הדבר ימנע  אי שביעות רצון מהספה  לאחר רכישתה

איכות, שירות ואמינות

אנו משווקים סחורה איכותית מהשורה הראשונה, במגוון עצום של דגמים ובמחירים נוחים. צוות העובדים שלנו ילווה אתכם באדיבות ובמקצועיות, ייעץ לכם, ידריך אתכם ויסייע לכם להגיע לידי החלטה לגבי הפריטים אותם תרצו להזמין. אנו יוצאים לעתים מזומנות במבצעים ובמחירים אטרקטיביים ובכל מקרה ניתן לשלם עד 12 תשלומים בכרטיס אשראי לנוחותכם. למותר לציין שאנו נותנים אחריות על הסחורה שלנו ודואגים לאספקה בטוחה ומהירה לכל מקום ברחבי הארץ. אז אם אתם מחפשים מיטת נוער הגעתם למקום הנכון. צרו איתנו קשר דרך האתר אונליין או ווטצאפ: 053-884-50-50 התקשרו אלינו באמצעות מספר הטלפון 077-884-50-50. אנו זמינים עבורכם בכל שעה ונענים בהקדם. נשמח לראותכם בין לקוחותינו הרבים והמרוצים. להתראות בקרוב.

חנות רהיטים
חנות רהיטים

הירשם לניוזלטר שלנו

וקבל עד 5% הנחה על כל האתר!

מבטיחים לא לשלוח מלא הודעות :) נשלח לכם רק עדכונים חמים, מבצעים שלא כדי לפספס והצעות שאי אפשר לעמוד בהם.