היום שולחנות אוכל הינם הרהיט המצוי במרכז הבית, לכן יש  לשים דגש בעיצובו !

למרות ששולחן אוכל ניתן תמיד לכסות במפה יפה ובכך לשפר את המראה החיצוני שלהם. כיום ניתן למצוא שולחנות אוכל  מחומרים איכותיים בעיצובים מרהיבים ביופיים, שחבל לכסות אותם במפה ולהסתיר את היופי שלהם.

ניתן למצוא באתרנו F.E-Design שולחנות אוכל עגולים , שולחנות קרמיקה ,שולחנות זכוכית שולחנות מעץ מלא איכותי . ישנם שולחנות אוכל מעוצבים בסגנון מודרני שמשלבים יחד אלמנטים כמו זכוכית ומתכת. היופי בעיצוב של שולחנות אוכל אלו מדבר בעד עצמו אתם יכולים להרשות לעצמכם לקנות שולחנות אוכל מרהיבים שישדרגו לא רק את המראה של פינת האוכל ,אלא את המראה של הבית כולו.

פינות אוכל כדאי להתאים לרהיטים האחרים שקיימים בחלל הבית . לדוגמא , במידה וכל הרהיטים במטבח או בחלל הסלון הם מעץ כהה מאוד כדאי שגם פינות האוכל יהיו מעץ כהה ולא מעץ בהיר. לעתים דווקא כן ניתן לעשות שילובים שונים בצבעים ובחומרים אך יש לוודא קודם לכם שהעיצובים והחומרים השונים של הרהיטים והצבעים השונים אכן משתלבים היטב יחד.

שולחנות אוכל יש לקנות רק לאחר שמודדים את החלל שאליה מיועדת פינת האוכל ,יש להתייחס לכל החלל של פינת האוכל לא רק בשביל השולחן,אלא גם כיסאות שמצויים סביבו. זכרו שאתם לא רוצים שהשולחן יתפוס את כל החלל של פינת האוכל או של המטבח במידה זו שאי אפשר בכלל יהיה לשבת לידו בנוחות. כאשר קונים שולחנות אוכל כדאי לקנות גם כסאות אוכל אשר מתאימים לשולחן.

מה הכוונה כסאות אשר מתאימים לשולחן בפינת האוכל?

הכוונה היא לכסאות שנוח לשבת עליהם לאורח זמן ומצויים בגובה מתאים ביחס לשולחן כדי שיהיה אפשר לאכול בישיבה ליד שולחן האוכל בנוחות מרבית.

בעת רכישת שולחנות אוכל יש להצמד לתקציב שהוקצע ולקנות גם לפי המחיר. אם אתם לחוצים מבחינה כלכלית ואתם צריכים לקנות שולחן אוכל חדש אתם תשמחו לדעת כי מפעם לפעם מוצעים מבצעים אטרקטיביים באתרנו F.E-Design ,ניתן למצוא מגוון רחב של רהיטים בניהם כסאות ושולחנות אוכל איכותיים בהנחות משמעותיות .

ב-F.E-Design תהנו מקולקציה של פתרונות אירוח מעוצבים ,מערכות ישיבה סלונים נפתחים ,ספות נפתחות, מזנונים מעוצבים ,חדרי שינה , פינות אוכל וכן ריהוט משלים לבית

רק ב-F.E-Design תהנו מקולקציה מגוונת ואיכותית ברמת גימור גבוהה ממיטב היבואנים והיצרנים בארץ ובעולם לצד שירות ואחריות על הצד הטוב ביותר

אצלנו ב- F.E-Design השירות איכות ומחירים אטרקטיביים המעניקים חווית קניה אחרת.

כתיבת תגובה

חנות רהיטים
חנות רהיטים

הירשם לניוזלטר שלנו

וקבל עד 5% הנחה על כל האתר!

מבטיחים לא לשלוח מלא הודעות :) נשלח לכם רק עדכונים חמים, מבצעים שלא כדי לפספס והצעות שאי אפשר לעמוד בהם.