בונים? משפצים? מחדשים את סביבת המגורים באמצעות מערכות או פריטי ריהוט כאלו ואחרים? זה הזמן לדעת הכול על הדרך הנכונה לרכישת רהיטים לסביבת המגורים.
רכישת רהיטים הינה פעולה המחייבת אתכם לבחון את צרכי הרכישה בהתאם למספר פרמטרים שונים וזאת על מנת להבטיח לעצמכם רכישה נבונה, נכונה ומשתלמת.
בטרם רכישת ריהוט חדש לעיצוב חלל ביתכם ,חשוב להמנע מהטעויות הנפוצות שאנשים עושים בזמן קניית רהיטים וזאת בכדי להבטיח לעצמכם רכישה נבונה ומשתלמת לטווח הקצר והארוך.
מהן הטעויות הנפוצות שאנשים עושים בזמן שהם ניגשים לקניית רהיטים?

ישנן מספר טעויות נפוצות אותן עושים חלק מהאנשים הניגשים לקנות רהיטים או פריטי ריהוט לעיצוב חלל הבית .
טעויות אלו נובעות עקב חוסר התחשבות בפרמטרים אותם חשוב ומומלץ לבחון כאשר רוכשים רהיטים, כאשר בין יתר הטעויות הנפוצות חשוב לציין את הטעויות הבאות:

רכישת רהיטים מתוך דחף רגעי ולא בחינת העובדה האם יש צורך ממשי או אמיתי בפריט הריהוט

ברוב המקרים טעות זו מתרחשת בעת הפיתוי בעקבות מבצעי עודפים ,חיסול  כאלו ואחרים בבתי העסק ובאתי האינטרנט השונים העוסקים בענף הריהוט.

 חוסר תשומת לב לנושא פונקציונאליות הרהיטים

רבים מאיתנו רוכשים פריטי ריהוט כאלו ואחרים על סמך ההתרשמות מעיצוב הרהיט ופחות על הצד הפונקציונאלי של הרהיט, ואין זה משנה אם מדובר ברכישה של ארונות אחסון לסביבת המגורים או ברכישה של מערכות ישיבה ,פינות אוכל , כורסאות ישיבה, וכדומה. מעבר לצד העיצובי של הרהיט חשוב לתת את הדעת על נוחות השימוש ברהיט ובעיקר כאשר מדובר בכל אותן מערכות ישיבה ,פינות אוכל וריהוט המשלים בעיצוב ביתכם  .

 בדיקה חלקית של איכות הריהוט

רהיטים השונים מיוצרים מחומרי גלם באיכויות שונות, כאשר הטעות הנפוצה בכל הנוגע לרכישת רהיטים הינה חוסר בדיקה של סוג חומרי הגלם מהם מיוצר הרהיט ויתרונותיו וחסרונותיו של חומר הגלם. כאשר אנו מדברים על בדיקה של סוג חומרי הגלם אנו מדברים בעצם על בדיקה שנועדה לתת לכם אינדיקציה בכל הנוגע לחוזק הרהיט, עמידותו לאורך זמן וגם בכל הנוגע לתחזוקת הרהיט ברמת הניקיון וכדומה.

בחינת עיצוב רהיטים בחלל ביתכם 

כאשר ניגשים לרכוש רהיט, חשוב לא רק להתרשם מהעיצובים השונים של פריטי הריהוט אלא גם מהתאמת העיצוב לסביבת חלל ביתכם .

במקרים רבים, אנו נוטים להתלהב מרהיט מעוצב מבלי לתת את הדעת האם העיצוב באמת יכול להתאים לחלל הבית שלנו.

 התייעצות עם יותר מדי “יועצים”

טעות נפוצה נוספת שאנשים עושים בזמן קניית רהיטים קשורה לייעוץ המקדים אותו הם מקבלים מהאנשים הקרובים להם (בני משפחה וכדומה) וגם ממספר גדול של יועצי מכירות בבתי העסק העוסקים במכירת רהיטים.
אומנם חשוב להתייעץ ולקבל חוות דעת אבל גם חשוב שלא לקבל המלצות מיותר מדי “יועצים” סביבכם.

אי ביצוע סקר מחירים השוואתי

צרכנות נבונה מתחילה מסקר מחירים השוואתי ואין זה משנה אם אתם רוכשים מזרנים ומערכות שינה או כל מוצר חיוני אחר לביתכם.
כאשר מקיימים סקר השוואתי של מחירים חשוב להתייחס לא רק למחיר הסופי של המוצר אלא גם לאיכויות חומרי הגלם של המוצר, רמת הגימור של המוצר ואספקטים נוספים הנלווים לעלויות הסופיות, לרבות, הובלה, התקנה ואחריות.

  חוסר תכנון מקדים

כאשר אנו מדברים על תכנון מקדים בכל הנוגע לרכישת רהיטים לסביבת המגורים, אנו למעשה מדברים על התאמת הרהיט אותו אתם רוכשים לצרכי המחייה היומיומיים שלכם, לדוגמא: כאשר רוכשים ארון אחסון חשוב להגדיר מהו גודל הארון הנחוץ להם והיקף פריטי האחסון אותם תרצו לאחסן בארון.

 FE-Design – לרכוש רהיטים בדרך הנכונה והמשתלמת ביותר

 

כתיבת תגובה

חנות רהיטים
חנות רהיטים

הירשם לניוזלטר שלנו

וקבל עד 5% הנחה על כל האתר!

מבטיחים לא לשלוח מלא הודעות :) נשלח לכם רק עדכונים חמים, מבצעים שלא כדי לפספס והצעות שאי אפשר לעמוד בהם.