חדר השינה שלנו הוא חדר המפלט שלנו ואליו אנו מגיעים בסוף כל יום על מנת לנוח, להירגע ולישון.

חדר השינה הוא חדר פרטי ואינטימי ועלינו להתייחס אליו ככה ולדאוג לעיצוב נכון שלו וזאת כדי שהוא אכן יתפקד כפי שהוא אמור לתפקד ויעניק את התחושות הנעימות והמרגיעות אשר יאפשרו לכם להירדם בנעימות ובהרגשה עוטפת ומרגיעה.

בשורות הבאות, נעניק לכם מספר טיפים חשובים אשר יצליחו לעזור לכם להגיע ליעד חדר השינה המושלם. אם תמיד משהו הרגיש לכם חסר בחדר השינה שלכם או שאתם רוצים לשפר אותו, זהו בדיוק הכתבה עבורכם!

להלן מספר טיפים לעיצוב החדר שינה:

מיקום המיטה

אחד הדברים החשובים ביותר הוא מיקום המיטה בתוך חדר השינה.

כאשר אנחנו כותבים מיטה הכוונה אל כל סוגי המיטות וכל סוגי מזרנים הקיימים בחדר ללא הבדל, אין סוג מיטה אשר צריך להיות ממוקם בנקודה אחת בעוד שאחרים בנקודה שנייה.

מיקום המיטה צריך להיות מול הדלת ובאופן שאינה צמודה לקיר.

אם מדובר במיטה חשמלית אשר יש לחבר למקור חשמל וסיבה זו גורמת להצמדת המיטה, זה הזמן לקרוא לחשמלאי או לרכוש מפצל – כך או אחרת, יש לדאוג למיקום נכון של המיטה בכל מחיר.

בכל חדר שינה ראוי ויהיו חלונות, חדר שינה נטול חלונות הוא אינו חדר שינה נכון או כזה אשר יצליח להגיע לתוצאה המיוחלת של חדר שינה נכון ומרגיע.

על גבי החלונות מומלץ להתקין וילונות ולא וילונות שהם רק למטרת יופי ללא ביצוע תפקידם.

 וילונות

הבה נרחיב מעט; על הוילונות להיות אסתטיים כמובן אך הם עדיין צריכים לספק את המטרה לשמה הוצבו והיא הצללה. לעיתים, תרצו לישון עם החלון פתוח ולהרגיש את הבריזה אך עדיין לא תרצו שהאור שיעלה עם השחר, יעיר אתכם ולכן רכשו חלונות מעוצבים, בצבעים נעימים אך מסוגלים להיות אטומים.

 שידות

אם טרם רכשתם שידות לילה אשר יוצבו לצידי המיטה, הגיע הזמן לעשות כן.

שידות הלילה גם יאפשרו לכם מקום להניח עליו את החפצים שלכם ולהפוך את חדר השינה ליותר מסודר ונגיש (מאשר הצבת החפצים שצריכים להיות נגישים באותם ארונות אשר קיימים בחדר) וגם להעניק לחדר רוגע ונועם על ידי הצבת דקורציות ואקססוריז.

ארונות

חדרי שינה הם חרוב גם החדרים בהם יונחו הבגדים שלנו. לרוב, הבגדים יונחו בארון בגדים ועבורי חדר השינה נמליץ על ארון הזזה אך לעיתים יהיו חדר ארונות צמוד לחדר השינה.

כך או אחרת, יש לדאוג שהבגדים יונחו בארון ולא יונחו באופן חשוף. חשוב מאוד שהחדר שינה יהיה מוקדש לשינה ולא לאחסון או שישלוט בו אי סדר.

טיפ קטן הוא לרכוש מיטות בעלות אחסון.

אחת האופציות העומדות לפניכם  F.E-Design, היא זו אשר תהפוך אתה חיים שלכם לקלים יותר ומבלי להיכנס להרפתקאות כלכליות גדולות מדיי.

אופציה מאפשרת לכם לרכוש חדר שינה קומפלט וכך לא תצטרכו לחשוב על איך לעצב אותו ומה מתאים למה וכדומה, כל ההתחבטויות הללו יעלמו כלא היו.

מאידך, תוכלו גם לרכוש פריטי ריהוט בנפרד ולהשלים את החסר לכם ליצירת חדרי שינה מושלמים.

בנוסף, F.E-Design תמצאו פריטי ריהוט משלימים נוספים הכוללים ארונות, מזרנים וכדומה.

לסיכום, אם חדר השינה שלכם לא מצליח להרגיע אתכם ואתם מרגישים שמשהו פה חסר או ניתן לשיפור, עברו על הטיפים אותם הענקנו לכם לעיל חפשו ב- F.E-Design את חדר השינה השינה החדש שלכם, כי לכולם מגיע לישון טוב אחרי היום המפרך ואם אפשר גם על הדרך לעשות זאת בסטייל מעוצב, מה טוב. לילה טוב!

כתיבת תגובה

חנות רהיטים
חנות רהיטים

הירשם לניוזלטר שלנו

וקבל עד 5% הנחה על כל האתר!

מבטיחים לא לשלוח מלא הודעות :) נשלח לכם רק עדכונים חמים, מבצעים שלא כדי לפספס והצעות שאי אפשר לעמוד בהם.