הטעויות שיש להימנע מהן בקניית סלונים

כאשר מתקבלת החלטה לקנות סלון חדש ישנם שיקולים רבים שצריך לחשוב עליהם בטרם ניגשים לחנות כדי להתרשם מהמבחר ולקנות הלכה למעשה. צריך לחשוב על הגודל ועל המידות, על הסוג של חומרי הגלם של שלד הספות והריפוד, הדגם או הדוגמא המבוקשים ועוד. מצד אחד ישנם דברים אינטואיטיביים שקל לחשוב עליהם כאשר מחליטים לקנות ספות חדשות וסלון אך ישנם גם דברים שצריך לעשות למרות שישנה דעה רווחת שאין בהם חובה.

אחת הטעויות הנפוצות הקשורה בקנייה של סלון היא בחירה מתוך קטלוג מבלי לנסות לשבת או לשכב קודם לכן על ספות דומות בתצוגה. כאשר מתרשמים מסלון כלשהו, יפה ומעוצב ככל שיהיה אך ורק דרך קטלוג או עלון פרסומת, אי אפשר לדעת איך תהיה התחושה לשבת על הספות. ייתכן ויהיה נוח ונעים אך באותה מידה הספות עלולות להיות לא נוחות למי מבני המשפחה שאמורים לעשות שימוש בסלון זה. לכן מאד לא מומלץ לוותר על ניסיון של הספות וחשוב מאד להתרשם גם דרך העיניים וגם דרך הגוף.נכון ולא נכון על סלונים

ישנה דעה רווחת אשר על פיה משפחה שיש בה ילדים קטנים או תינוקות לא תוכל לעשות שימוש בסלון העשוי מבד או עם ריפוד מבד, בשל נטייה של הבד להתלכלך ולספוג כתמים. כיום אין הדבר נכון. ישנם סוגים שונים של בדים אשר לא מאפשרים חדירה של נוזלים ולכן כתמים לא נשארים עליהם. מה שצריך הוא תגובה מהירה של ניגוב הלכלוך מעל הריפוד ובכך מובטח שהכתם לא יישאר למשך זמן או אפילו רוב הסיכויים שייעלם תוך מספר שניות.

 

כתיבת תגובה

חנות רהיטים
חנות רהיטים

הירשם לניוזלטר שלנו

וקבל עד 5% הנחה על כל האתר!

מבטיחים לא לשלוח מלא הודעות :) נשלח לכם רק עדכונים חמים, מבצעים שלא כדי לפספס והצעות שאי אפשר לעמוד בהם.