גם אתם מחפשים כסאות לפינות אוכל?

עיצוב הבית הוא נושא שמעסיק את רובנו, ולא סתם. אנו מבלים בביתנו שעות רבות. הבית שלנו הוא מקום המפלט שלנו, המקום בו אנו נרגעים מתלאות היום. כיום יש בינינו גם שעובדים מהבית, ועבורם הבית מהווה גם משרד, וגם מקום לארח את המשפחה והחברים. כלומר, המקום אותו הם רואים רוב שעות היום. משום כך ישנה מגמה של שיפוץ ועיצוב הבית שמתגלית ביתר שאת בשנים האחרונות. אז איזו פינה תרצו לשפץ היום? רבים מאיתנו מתחילים בפינת האוכל דווקא. כי סביב השולחן הכל קורה. אך מה עם השולחן שלכם? הוא עדיין בשיאו? אז אין בעיה. כסאות לפינות אוכל מעוצבים יעשו עבורכם את כל ההבדל.

במה מתחילים?

במקרה ואתם מחליפים גם את השולחן כמובן שיש לבחור אותם יחד עם השולחן החדש. אך מה קורה אם תבחרו דווקא להחליף רק את הכסאות? במקרה זה אנו ממליצים לכם להיכנס לאתר של F.E-Design

בין שלל העיצובים תוכלו למצוא כסאות לפינת אוכל בזול וממיטב היצרנים בארץ ובחו”ל. בין המבחר תמצאו כסאות מרופדים, כסאות קש, סגנונות מעץ מלא שיתאימו למראה הכפרי יותר ועוד.

זה הכל או כלום- המדריך להתאמת כסאות לפינות אוכל

אז בתכלס..איך נדע מה מתאים למה? קיימות 2 גישות עיקריות. זה הכל, או כלום. אם נלך על גישת זה הכל- נתאים בין השולחן לכסאות ונייצר סגנון הומוגני. לשולחן עץ מלא נתאים כסאות עץ מלא בסגנון כפרי ונקבל מראה טוסקני של פעם. כך למודרני נצוות כסאות עור או כסאות במראה נקי וכו. ומה עם האופציה הנוספת? לנועזים שביניכם נוכל להציע דווקא את ההפך. לשנות את הכללים ולייצר מראה אקלקטי ומעניין. לצרף לשולחן בטון 6 כסאות שונים כשכל אחד מהם בסגנון קצת ושנה. מיועד לחובבי היציאה מהקופסה בלבד. כמובן שלפני הרכישה נסו ליצור לעצמכם קולאז’ ולראות שבאמת נוצרה לכם פינה יפה ולא סתם רכשתם כסאות לפינת אוכל מעוצבים שביניהם אין שום קשר.

עשינו עסק?

אז את שיעורי הבית שלכם עשיתם, וכבר הבנתם אילו כסאות לפינות אוכל יתאימו לכם. כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר של F.E-Design. ולרכוש כסאות לפינת אוכל בזול ומתוך המגוון העצום. תוכלו כמובן להתייעץ איתנו בדרכי ההתקשרות הרבים ולצפות בגלריית המוצרים המרשימה שלנו. אז מתי קבענו אצלכם לארוחת שבת?

כתיבת תגובה

חנות רהיטים
חנות רהיטים

הירשם לניוזלטר שלנו

וקבל עד 5% הנחה על כל האתר!

מבטיחים לא לשלוח מלא הודעות :) נשלח לכם רק עדכונים חמים, מבצעים שלא כדי לפספס והצעות שאי אפשר לעמוד בהם.