חדרי שינה יוקרתיים

עץ מלא, כחומר גלם לייצור רהיטים, נחשב לחומר גלם איכותי ויוקרתי והוא עמיד לאורך שנים רבות בניגוד לחומרים אחרים מהם מייצרים רהיטים, כגון פלטות סנדוויץ”, סיבית (מלמין) ועוד אשר נמנים על העץ המעובד והפחות איכותי. רהיטים הבנויים מעץ מעובד מכילים חומרים כימיים שאינם ידידותיים לסביבה וגם מחזיקים הרבה פחות מעמד מרהיטים מעץ מלא. חדרי שינה מעץ מלא נראים הרבה יותר יוקרתיים ומסוגננים, הגימורים שלהם מושלמים ואינם מכילים חומרים רעילים כגון פורמלין המיועד להרחיק מזיקים שונים מהעץ.

לישון בכיף ובסטייל

החנות האינטרנטית שלנו, F.E-Design משווקת חדרי שינה מעץ מלא מכל העולם, במבחר סגנונות ודגמים ובמחירים אטרקטיביים. צוות העובדים שלנו עומד לרשותכם בשמחה, באדיבות ובמקצועיות, לשם ייעוץ, הכוונה והדרכה בכל מה שקשור להתמצאות בחנות שלנו ולמענה על שאלות. נעזור לכם לבחור חדרי שינה מעץ מלא במבצע הכי לוהט שקיים ברגע שפניתם אלינו, כך שתהיו מרוצים מהפריטים שתרכשו, מהשירות שתקבלו ובאופן כללי מחוויית הקניה הכיפית. בסופו של התהליך, לאחר שנספק לכם את חדר השינה שבחרתם באספקה מהירה ובטוחה, תוכלו לישון בנוחות ובסטייל ותרגישו כמו מלכים בביתכם.

מבצעים אטרקטיביים ב F.E-Design

כמו פריטי ריהוט רבים באתר שלנו, גם חדרי שינה מעץ מלא במבצע נמכרים במחירים שווים לכל נפש ובתנאי רכישה נוחים מאד. ניתן למצוא במלאי שלנו גם חדרי שינה מעץ מלא בצבע לבן בשלל דגמים חלומיים ויפהפיים. ללקוחותינו המבצעים רכישה בכרטיס אשראי אנו מאפשרים לחלק את הסכום ל 12 תשלומים, גם עבור חדרי שינה מבצעים וגם לפריטי ריהוט אחרים. כאשר רוכשים חדרי שינה מעץ מלא בצבע לבן יש לקחת כמובן בחשבון את כלל עיצוב הבית ובפרט את עיצוב חדר השינה. התאמה טובה בין פריטי הריהוט והאביזרים הנוספים המעצבים את החדר תיצור אווירת שלמות ורוגע.

חדרי שינה מעץ מלא – לשירותכם תמיד

אז אם החלטתם להתחדש, להתפנק או לחדש חלקית את חדר השינה, כל שנותר לפניכם הוא להיכנס לקטלוג המופיע באתר שלנו, לעיין בו בסבלנות ובהנאה, להתרשם, ולאחר שבחרתם מספר דגמי ריהוט הבאים בחשבון מבחינתכם, צרו עמנו קשר, טלפוני או מקוון, ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שעה, שאלה ועניין. נשמח לצרף אתכם למועדון לקוחותינו הרבים והמרוצים ולהעניק לכם את השירות הטוב ביותר שמגיע לכם.

כתיבת תגובה

חנות רהיטים
חנות רהיטים

הירשם לניוזלטר שלנו

וקבל עד 5% הנחה על כל האתר!

מבטיחים לא לשלוח מלא הודעות :) נשלח לכם רק עדכונים חמים, מבצעים שלא כדי לפספס והצעות שאי אפשר לעמוד בהם.