ארון ספרי קודש– לכל מה שיקר לכם

התחתנתם בשעה טובה? מגיע לכם מזל טוב! אך היכן הנחתם את הפמוטים שסבתא קנתה לכם לחתונה? מונחים להם אי- שם בארון? ומה עם כל ספרי הקודש שסבא הוריש לכם? בדיוק בשביל זה, המציאו ארון ספרי קודש. ארון ייחודי בעל משמעות רבה. ארונות קודש טומנים בחובם את כל האוצרות האמיתיים של הבית שלכם, המסורת, הפריטים שעוברים מדור לדור ושלא יסולאו בפז, ועוד אינספור זכרונות.

איך תבחרו את הארון שלכם?

בבואכם לבחור ארונות קודש עליכם להתחיל מהנושא הפרקטי לפני הכל. מהו השטח שתוכלו להקדיש עבורו. האם הארון ימוקם במיקום מרכזי בחדר המגורים או אולי דווקא בחדר העבודה המרווח. האם אתם מחפשים

 מפוארות שיפארו את החלל וישמשו כפריט המרכזי בו או אולי דווקא ארונות קודש קטנים, כי הדירה קטנה ואין לכם הרבה חלל פנוי. כדאי גם לבדוק מהי כמות הספרים שברשותכם ומהן המידות שלהם. אלו ספרים תרצו להכניס בה ואלו תעדיפו לשמור בארון אחר בחדר נפרד.

ארון ספרי קודש- קלאסה אחרת של סגנון

בחברת F.E-Design    תוכלו למצוא את כל הפתרונות לארון ספרי הקודש שלכם. ניתן לבחור בין מספר אופציות של מידות, וכמו כן קיימת גם אופציה של הוספת מדף לפי דרישתכם. כל המידע נגיש וזמין והכל ממיטב הספקים בארץ ובעולם בחנות האינטרנטית שמציעה טווח רחב של מחירים. ומה לגבי הצבע? מבחר רב במיוחד של צבעי עץ יוכלו להפוך את ארון ספרי קודש למעוצב במיוחד. תוכלו לבחור בגוון נייטרלי שישתלב בקלות בחללים קטנים יותר או אולי דווקא בצבע בולט לעין בחלל שכולו לבן. כך הפמוטים שלך יזכו למקום מכובד משלהם..

לקראת החלטה?

אז אחרי שהתלבטתם, בדקתם וראיתם את כל מה שיש לנו להציע ב-F.E-Design    מה החלטתם? תבחרו בארונות קודש קטנים? אולי ספריות קודש? אתם מוזמנים להתקשר ולהתייעץ עם צוות המומחים שלנו שיענה לכם על כל השאלות בדרך לארון שלכם. ואל תשכחו שאתם יכולים להתייעץ גם עם סבתא, שהרי אין חכם כבעל ניסיון. וטיפ קטן מאיתנו- כשאתם מסדרים את הספרים וחפצי היודאיקה היפים שלכם בארון- השקיעו מחשבה בסדר וארגון, כי אל תשכחו שהארון הזה כה מרשים שרבים יבואו לראות את תכולתו. תתחדשו ושיהיה רק בשמחות!

ארונות ספריית קודש מבית F.E-Design

כתיבת תגובה

חנות רהיטים
חנות רהיטים

הירשם לניוזלטר שלנו

וקבל עד 5% הנחה על כל האתר!

מבטיחים לא לשלוח מלא הודעות :) נשלח לכם רק עדכונים חמים, מבצעים שלא כדי לפספס והצעות שאי אפשר לעמוד בהם.