דגשים לעיצוב פינת אוכל 

בעבר בבתים רבים לא היה כלל פינות אוכל ובבתים שהיו פינות אוכל הם היו ממוקמות במטבח ,לכן לא הושקעה מחשבה רבה בעיצוב פינות האוכל ולרוב פינת האוכל הכילה שולחן וארבע כיסאות פשוטים .

בעת האחרונה פינות אוכל הפכו לחלק נפרד לגמרי מהמטבח.

פינות אוכל הפכו להיות אזור מרכזי בבית שבו אנו אוכלים ארוחות קלילות ומהירות ביום יום לפני עבודה ובית ספר ,אך גם ארוחות משפחתיות מרובות משתתפים בחג ,בסופי שבוע או סתם התכנסות משפחתית סביב שולחן בערב .

בעקבות חשיבות פינת האוכל בחיי היום יום לאחרונה יש להשקיע חשיבה רבה בתכנון ובעיצוב ,לא פחות מאשר סלון מטבח או כל חדר חשוב אחר בבית .

פינות אוכל צריכות להיות נוחות ופרקטיות ועיצובן צריך להיות מזמין ונעים על מנת שיתרום לאווירה המשפחתית החמה ,כדי שיהיה נוח לשהות בו לא רק לאכול ,אלא לשבת בנוחות גם בשגרה לשיחה משפחתית סביב שולחן .

בתכנון פינת האוכל יש לתת דגש לשולחן אוכל שמהווה חלק חשוב בתכנון המרחב וצרכי הבית כגון משפחה קטנה המארחת לעיתים קרובות תבחר שולחן קטן ביום יום הנפתח לשולחן אוכל גדול לאירוח משפחה וחברים בסופי שבוע . ניתן לשלב בפינת האוכל שולחנות קטנים ,שולחנות גדולים שולחנות עגולים , שולחנות מרובעים , שולחנות נפתחים , ניתן היום למצוא שולחנות אוכל קטנים למספר מועט של סועדים שנפתחים לשולחן אוכל למספר סועדים רב .

פינות אוכל מעוצבות במגוון רחב של סגנונות עיצוב – פינות אוכל עגולות  בסגנון מודרני ,פינות אוכל יוקרתיות ,פינות אוכל בסגנון עתיק ,פינות אוכל בסגנון כפרי , פינות אוכל עם נגיעות רטרו ועוד כל זאת יעזור לנו לעצב את פינת האוכל לפי טעמנו. חשוב להתאים את פינת האוכל לחלל הבית בו הוא נמצא .

כתיבת תגובה

חנות רהיטים
חנות רהיטים

הירשם לניוזלטר שלנו

וקבל עד 5% הנחה על כל האתר!

מבטיחים לא לשלוח מלא הודעות :) נשלח לכם רק עדכונים חמים, מבצעים שלא כדי לפספס והצעות שאי אפשר לעמוד בהם.